6. EWALUACJA

[
Kryteria oceniania:

- zawartość merytoryczna - ilość i jakość wyszukanych informacji i materiałów, selekcjonowanie, przestrzeganie praw autorskich,
- sposób prezentacji przewodnika  - przejrzystość, czytelność, estetyka, kompletność,
- umiejętność współpracy w grupie,

Ocena będzie dokonywana na podstawie obserwacji, w trakcie wykonywania zadania oraz efekt końcowy -blog .

Zawartość merytoryczna ( 0-10 pkt.)

- Zebrano minimum wiadomości, informacje są niekompletne, przetworzone w niewielkim stopniu. Źródła umieszczonych informacji nie zostały podane ( 2 pkt)
- Wiele przydatnych, dobranych, dobrze opracowanych materiałów. Zgromadzono jednak tylko niektóre wymagane informacje, są one niepełne i niewystarczające (6 pkt.)
- Zebrano dużo, bardzo dobrze opracowanych informacji, stanowiących logiczną całość. Wszystkie źródła udokumentowane.Materiały selekcjonowane wnikliwie, prawie wszystkie przydatne. (8 pkt.)
- Zgromadzono wszystkie wymagane informacje konieczne do zrealizowania zadania w pełni. Zebrano i przedstawiono bardzo dużo różnorodnych, praktycznych informacji, ciekawostek. Materiały przetworzone w wysokim stopniu.(10 pkt.)

Sposób prezentacji przewodnika (0-10 pkt.)

- Prace wykonane niedbale, mało czytelne dla odbiorcy, nie wzbudzają zainteresowania.
Tekst trudny do czytania, z błędami.Nieczytelne, przypadkowe fotografie.( 2 pkt.)
- Praca wykonana jest estetycznie, tekst jest czytelny, napisany poprawnie, fotografie trafne i wyraźne. (6 pkt.)
- Przewodnik wykonany  ciekawie, przyciąga uwagę odbiorcy. Tekst poprawny, uporządkowany, zdjęcia dobrane logicznie, wyraziste. ( 8 pkt.)
- Sposób wykonania przewodnika jest bardzo atrakcyjny, wzbudza bardzo duże zainteresowanie odbiorcy.
Bardzo dobry i ciekawy styl pisania, niekonwencjonalny pomysł przedstawienia informacji.( 10 pkt.)


Umiejętność współpracy w grupie (0-10 pkt.)

- Brak współpracy w grupie, poszczególni uczniowie pracują samodzielnie. ( 2 pkt.)
- Uczniowie w niepełny sposób współpracują w grupie, nie wszyscy uczestniczą w realizacji zadania, większość pracy indywidualnej. ( 4 pkt.)
- Dobra organizacja pracy grupy, współdziałanie w grupie, uczniowie aktywnie uczestniczą w pracach zespołu. ( 8 pkt.)
- Uczniowie bardzo dobrze współpracują, pomagają sobie, czuwają nad całością zadania, wszyscy uczestniczą w realizacji zadania.( 10 pkt.)

                                                                                                                        






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz